چهارشنبه

شب سپيده مي‌زند؟

«شب سپيده مي‌زند» نام كتابي است كه من چند سال قبل نوشتم و يك انتشار ناقصي در سال 83 داشت و حالا قرار است با سيزده مقاله‌اي كه به‌اش اضافه كرده‌ام از طرف انتشارات «بيدگل» منتشرشود. در اين كتاب به عكس شاخص فيلم‌هاي بزرگ تاريخ سينماي جهان پرداخته‌ام، به شيوه‌ي كتاب «در جهت عكس». در حال حاضر منتظر اجازه‌ي ارشاد هستيم.
حالا چه شده كه من درباب كتابي كه هنوزمنتشر نشده حرف مي‌زنم؟ علت آن است كه دارم كتابي مي‌نويسم كه ادامه‌ي «شب سپيده مي‌زند» به‌شمار مي‌آيد كه از 1970 به بعد را شامل مي‌شود. فيلم‌هاي زيادي است كه مايلم راجع‌به‌شان بنويسم، بخش بزرگي از عكس‌هاي مورد نظرم را با كيفيت خيلي خوب و قابل چاپ دارم اما تعدادي هم هست كه ندارم‌شان. عكس كوچكي از عكس‌هايي كه ندارم‌شان را اينجا مي‌گذارم شايد بازديد كنندگان داشته باشند و حاضر باشند در اختيارم قرار بدهند. (منظورم از كيفيت خوب يعني 300dpi با عرض افقي حدود 15 سانتي‌متر)

.



۶ نظر:

Najoorha گفت...

یوریک کریم مسیحی عزیز
دوست خوب و قدیمی ام
شاید این کار دردی ازت دوا نکنه اما لینک چندتا سایت رو برات می ذارم که راست کارشون پوستر فیلمه .
http://www.moviepostr.com
http://www.filmposter-archiv.de
http://www.filmsite.org
http://www.impawards.com
http://www.movieposterdb.com
این دوتا آدرس آخری خیلی کارشون خوبه

همیشه دوستدار و ارادتمندت : ناجور

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

ناجور ي عزیز، با من که خیلی جور هستی، هرچند اصولاً ناجور بودن رو به جور بودن ترجیح می‌دم.
یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا دیدن عکس و پوستر سینماییه.
از لطف و محبتت ممنونم.

منفی گفت...

جناب کریم مسیحی گرامی...
سوالی داشتم...شنیده ام شما فیلمی ساخته بودید در باره ی سانسور و فقط متشکل از تیتراژ...ایا درست است؟...و اگر درست است ایا امکان دسترسی به آن میسر است...با تشکر فراوان

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

منفی عزیز نصف این خبر درسته، من چیزکی که نمی‌شه گفت فیلم ساخته‌ام که فقط تیتراژه به مناسبت 100 سالگی سینما و نه سانسور، مربوط به دوره‌ی VHS که اصلا نمی‌دونم کجا ممکنه باشه. منو یادش انداختین و سعی می‌کنم پیداش کنم. کسی یا کمتر کسی از این چیزک خبر داشت. برام خیلی جالبه بدونم شما از کجا خبر شدین.

منفی گفت...

جناب یوریک گرامی...
دوستی فیلمی ساخته بود با موضوع سانسور و با یک تیتراژ، در نظرها به او کسی از فیلم شما و این شباهت گفت...برایمان سوال شد که چه بود و چه شد این فیلم...در این میان آشنای وبگاه شما بودم...پیگیر شدم...تشکر از اینکه پاسخ دادید

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

منفي عزيز تشكر از شما كه پي‌گيري كرديد.