چهارشنبه

«جاده» در آمریکا (درباب اجرای «جاده» در آمریکا توسط «گروه تئاتر داروگ»

.«گروه تئاتر داروگ» 20 سال است که در آمریکا فعالیت میکند. آقای حمید احیاء، (سرپرست و مدیر این گروه و مترجم نمایشنامههایی که «نشر نیلا» منتشرشان کرده) چندی قبل اعلام کردند که علاقمندند «جاده» را برای نمایشخوانی دست بگیرند و موافقت من را میخواستند، که گفتمشان از این انتخاب خوشحالم و براشان آرزوی موفقیت کردم. پس از چندی آدرس فیسبوک گروه را دادند تا بتوانم عکسهای اجرا و در واقع نمایشخوانی را آنجا ببینم. برنامهشان برای سه شب ریخته شده بود که در شب سوم «جاده» اجرا می شد.



.



.

یک بار نمایشنامهای که از زبان ارمنی ترجمه کرده بودم («رویای بازیگر» نوشته ی مانوئل ماروتیان) بیخبر و اجازهی من در شهرستانی اجرا شد و مدتها بلکه سالها بعد از این موضوع باخبر شدم و حس بخصوصی نداشتم اما این بار حسم خوبی دارم و خوشحالم که کار من اجرا و (آنطور که آقای احیاء گفتند و امیدوارم اغراق نکرده باشند) استقبال از آن خوب بوده و جالب آن که مردم در اپیزود دوم .


.



۴ نظر:

ali karbasi گفت...

آقای کریم مسیحی می شود آدرس گروهشان را بدهید تا بتوانم بیشتر باهاشن آشنا شوم

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

علی عزیز، متأسفانه فراموش کرده بودم لینک های مربوطه را اعلام کنم که کامنت شما باعث یادآوری شد؛ ممنونم. این هم لینک گروه در فیسبوک و صفحه ای که همه ی عکس های اجرای «جاده» در آن هست:
http://www.facebook.com/pages/Darvag-Theater-Group/147084992016310?sk=photos

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.213471445377664.51745.147084992016310

حمید احیاء گفت...

آقای کریم مسیحی عزیز سلام، به تصادف این صفحه را دیدم. ممنون و خوشحالم که خبر داده اید و عکس های خوبی هم گذاشته اید. خواستم اشاره کنم که بنده به تنهائی مدیر و مسئول داروگ نیستم و داروگ اصولاً مدیریت فردی نداشته و با نظر و شرکت جمع اعضاء اداره می شود. شاید بتوان گفت که این حقیر بیشترین کارهای گروه را در بیست سال گذشته کارگردانی کرده ام. در ضمن امسال هم بیست و ششمین سال فعالیت این گروه است. پیروز باشید و به امید همکاری بیشتر. حمید احیاء

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

با تشکر از آقای احیاء عزیز که من را از اشتباه در آوردند.