سه‌شنبه

اسم منو فریاد می‌زنه! (در باب انتشار كتاب «جاده [چهار مكالمه]»)

.
كتاب تازه‌ی من «جاده» توسط نشر «نیلا» منتشر شد. این كتاب شامل چهار مكالمه است:
مكالمه‌ی یكم: باران بهار
مكالمه‌ی یكم: چلّه‌ی تابستان
مكالمه‌ی یكم: بعدازظهر پاییزی
مكالمه‌ی یكم: باد زمستانی
ظاهر ِ این مكالمات به نمایشنامه می‌ماند (قابليت اجرا شدن دارد.) اما شاید بشود آن‌ها را داستان خواند، این، با خواننده است.
این چهار مكالمه بین سال‌های 1383 تا 1385 نوشته شده و آخرین آن در سال 1387 بازنویسی شده.
هر یك از این مكالمات گفت‌وگوهایی‌ست بین دو نفر، از جنس‌های مختلف و نسبت‌های گونه‌گون.
كتاب در قطع جیبی، در 86 صفحه، به‌قیمت 1500 تومان، منتشر شده است.
.

.
یك نكته: چند روز پس از معرفی كتاب قبلیم در اینجا، عیناً مطلب خودم را، بی كم یا اضافه، در روزنامه‌ی «شرق» دیدم و متحیر شدم از این كار. چرا كه آن خانوم (كسی به من گفت كه او كیست) نه از من اجازه‌ای برای این كار گرفته بود و نه حتا اطلاعی داد، بی‌انصاف حتا جاهای كه نسبت به دوستانم حرف‌های خودمانی زده بودم (وبلاگ است دیگر، آدم حق دارد با دوستانش خودمانی حرف بزند!) همان‌طور نگه داشته بود و احتمالاً این را به حساب امانت‌داری گذاشته بود. این‌ها را گفتم تا اگر آن خانوم یا كس دیگری می‌خواهد یك گوشه از روزنامه‌اش را پُر كند، خوب است راه دیگری انتخاب كند و از پخته‌خواری دست بردار.

۴ نظر:

حسین گفت...

هرکس ندونه، تو می‌دونی من چه‌قدر منتظر انتشار این کتاب بودم. شاید بیش از خودت...
مبارک باشه.
دست بچه‌های نشر هم درد نکنه که خیلی خوب منتشر کردن کار رو.
دست‌مریزاد به تو و رفقا

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

حسين عزيز!
شايد خودت هم ندوني كه حرف‌هاي تو و اصلاً بودنت چه‌قدر براي من دلگرم كننده است. اميدوارم خوندن كتاب با انتظاري كه ميگي كشيدي نااميدت نكنه.

ناشناس گفت...

سلام آقاي كريم مسيحي
گاهي اوقات به وبلاگ شما سر ميزنم و از خوندن مطالب جالب شما چيزهاي خيلي زيادي ياد مي‌گيرم.(با آثار شما از طريق فرشته-آذر آشنا شدم)
از اينكه يك كتاب ديگه نوشتيد خيلي خوشحالم چون خوندن كارهاي شما براي من تجربه يه حس جديد محسوب ميشه، معمولا مجموعه اي از اتفاقات غيرمنتظره‌اي كه خيلي خوبه.
خسته نباشيد
الهام رحمت آبادي

يوريك كريم‌مسيحی گفت...

الهام خانم عزيز من شما رو مي شناسم و خوشحالم كه مطالب من رو مي خونيد. اميدوارم فرصت خوندن كتاب تازه ي من رو هم داشته باشيد.